3/6/10

Αδιεξοδoτούμαι




Interviewing (Writing personality profiles) στην πράξη.

1. Begin by explaining fully in detail who you are, what you want and why.

e.x Είμαι ο Κανένας που ήθελε να γίνει Κάποιος και έμεινε στο τίποτα, θέλω να ξεφύγω από τα αδιέξοδα μου επειδή κουράστηκα να ζω μαζί τους.

2. Whatever you ask, make sure it's a question.

e.x Θα τα καταφέρω ποτέ να ξεφύγω από αυτά; (Fail. Το ερωτηματικό δεν πιστοποιεί την ταυτότητα της ερώτησης. Αν δεν πιστεύεις στην ύπαρξη οποιασδήποτε απάντησης, η ερώτηση δεν υφίσταται. Προσπάθησε στο μέλλον).

3. Do not express an opinion through asking a question.

e.x Μήπως φοβάμαι να τα αποχωριστώ, γιατί στην ουσία είναι κομμάτι μου και θα νιώσω μη εγώ - ποιά, εγώ - μακριά τους; (Οταν λέμε do not, εννοούμε do not. Αμεση επαναδιατύπωση στο μέλλον, επίσης)

4. Open questions are general and allow leeway for the answer.

e.x - Τι μπορείς να μου πεις για τα αδιέξοδά σου;


     - Τα αδιέξοδά  μου είναι χωμάτινοι δρόμοι με αγριόχορτα, μεγάλες πέτρες που από μακριά μοιάζουν χελώνες. Ανα διακόσια μέτρα οι δρόμοι έχουν κι έναν άνθρωπο που κρατά στη χούφτα του μια αράχνη, που υφαίνει και υφαίνει, δίχως τελειωμό αλλά με δίψα για αυτό που κάνει. Και οι ιστοί φτάνουν στο ύψος των γονάτων μου και μόλις κάνω ένα βήμα, σκοντάφτω. Με μια ματιά, μοιάζει αδύνατο να μου τσακίσουν τα πόδια αλλά στην πράξη σκοντάφτω και πέφτω με τα μούτρα στις μεγάλες πέτρες, που θα ήθελα να ήταν χελώνες για να έφτανα αργά μεν αλλά αποτελεσματικά στον προορισμό μου. Οι ιστοί αποδεικνύονται γεροί και δυνατοί, εγώ καθόλου επιφυλακτική και οι χωμάτινοι δρόμοι πανοραμικά χαραγμένοι σε κύκλο και όχι σε ευθεία.

5. Closed questions are specific and call for a specific answer.

e.x - Πιστεύει κανείς, κάποιος, οποισδήποτε, ή εσύ ότι θα ξεφύγεις τελικά, έστω και για λίγο;


     - Κανείς: Οχι.
     - Κάποιος: Οχι.
     - Οποιοσδήποτε: Οχι.
     - Εσύ: Εγώ; Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες.

0 σκέψεις:

Δημοσίευση σχολίου

 
;